Egyenes repülőjárat indul Kassáról Zadarba a Ryanairtől

A kassai repülőtérről április elejétől augusztus végéig heti kétszer indul gép a horvátországi Zadarba.

Fotó: Letisko Košice

A közelmúltban írtunk arról, hogy a Kelet-Szlovákiában élők hátrányban vannak, ami a világgal való közvetlen légi összeköttetést illeti – és máris változás állt be. Mintha a Mikulás hozta volna az új járatot, amelyet tavasszal indít Kassáról a Ryanair légitársaság.

Kassa – Zadar nyári járat

Felejtsük el az egész éjszakán át tartó autózást Horvátországba, ami után a sofőr az Adriához érve vagy épp hazaérkezve teljesen ki van dőlve. Az ír fapados légitársasággal Kassáról immár egyenesen az Adriai-tenger partján található népszerű nyaralóhelyre, Zadarba utazhatunk. A járatok a nyári menetrendben szerepelnek, március 31-étől augusztus 28-ig közlekednek.

Az indulás Kassáról szerdánkét 7:55-kor, vasárnap pedig 17:50-kor van. Ellenkező irányba szerdánként 7:30-kor, vasárnap pedig 17:50-kor indul a gép. Ezáltal lehetőségünk lesz három- vagy ötnapos tavaszi kiruccanásokra egy kellemesebb éghajlatú városba, vagy teljes értékű nyaralásra a népszerű panziókban és egyéb szálláshelyeken, amelyeket magunknak választunk ki.

Mivel fogunk repülni, és mennyi ideig tart a repülőút Horvátországba

Fotó: Ryanair

A Ryanair légitársaság ezt a vonalat egy Boeing 737-800 géppel repüli, amelynek 189 fő a kapacitása. Kilenc vagy tíz óra vezetés helyett most 90 perc alatt Horvátországba érhetünk. Mivel az egyik legolcsóbb fapados légitársaságról van szó, minél előbb lefoglaljuk a jegyeket, annál nagyobb esélyünk lesz tényleg jó áron foglalni.

Autóval vagy tömegközlekedéssel a reptérre

Ha saját autóval érkezünk a kassai reptérre, a P3-as parkolóban négy napért 38 eurót, hét napért 52 eurót, tíz napért pedig 64 eurót fizetünk. A reptér nagyjából 10 kilométerre a városközponttól, Kassa Barca városrészében fekszik.

Ha viszont vonattal érkezünk Kassára, egyenesen az állomás előtti térről indul a 23-as helyi buszjárat, munkanapokon óránként (a reggeli és a délutáni csúcsforgalomban óránként kétszer), hétvégenként pedig kétóránként. A reptér irányába itt találják a menetrendet, a reptérről az állomásra induló járatok menetrendje pedig itt található.