Podvádzali s veľkosťou pohárov, zákazník im na to prišiel
V Amerike sa vzhľadom na ich súdne žaloby takýto trik neopláca.
![Podvádzali s veľkosťou pohárov, zákazník im na to prišiel](https://drivemagazine.sk/media-library/image.jpg?id=52177268&width=1200&height=600&quality=85&coordinates=0%2C333%2C0%2C334)
S pivármi sa neoplatí zahrávať − čo dokazuje jeden incident v USA. V Texase bol istý zákazník podozrievavý voči ponuke piva v kine − a ako sa ukázalo, nie bezdôvodne.
Zdá sa, že v spoločnosti Cinemark majú právnici rušno. Najmä od poslednej návštevy Shanea Waldorpa. Podozrievavý gurmán piva si išiel svoje pochybnosti overiť domov.
Shaneovi bola počas filmu podozrivá veľkosť piva, ktoré sa predávalo v bufete. Nepozdávalo sa mu, žeby bol pohár dostatočne veľký na to, aby sa doň zmestilo 0,7 litra piva, ktoré bolo inzerované v ponuke.
Keďže Shane nechcel hneď obviniť celé kino z podvodu, rozhodol sa, že si po skončení filmu vezme pohár domov, aby otestoval, či jeho zmysly klamali, alebo či je naozaj menší, ako by mal byť.
Foto: Unsplash
Počas svojho výskumu však mohol byť so sebou spokojný, pretože keď doma otestoval objem pohára, skutočne sa potvrdilo,
že namiesto inzerovaných 0,7 litra sa doň zmestí len 0,65 litra piva.
Shane Waldorp viac nepotreboval, nápoj okamžite nahlásil do Cinemarku, ktorý mimochodom toto pivo ponúkal za 8,8 dolára (približne 8,18 eur).
Spotrebiteľ sa obrátil na svojho právnika a zažaloval spoločnosť, ktorá má v krajine 300 kín, za „klamanie, podvod a úžeru".
Foto: Unsplash
Táto žaloba je ďalším príkladom toho, že spotrebitelia nevedomky platia viac za údajnú výhodu, ktorú nedostanú
− povedal pre CNN Jarret Ellzey, jeden z právnikov Shanea.
Spolu so svojimi právnikmi požaduje Shane od spoločnosti Cinemark presné označovanie množstva, ale kino zatiaľ na prípad nereagovalo.
Sledujte aj naše profily na sociálnych sieťach, aby ste neprišli o žiadne novinky:
Pod menom Drive Slovensko nás nájdete na TikToku, Instagrame, YouTube aj Facebooku.