2024-09-27
5 najväčších chýb, ktorých sa môžete podľa zamestnancov hotela dopustiť
Podľa odborníkov dodržiavanie týchto základných pravidiel uľahčí život vám, aj hotelovým zamestnancom.
Môže byť lákavé a často aj jednoduchšie rezervovať si ubytovanie prostredníctvom tretej strany, ale môže to mať mnoho nevýhod. Hoci webové stránky s ubytovacími službami zvyčajne lákajú cestovateľov na rôzne akcie a zľavy, ak si rezerváciu nevykonáte priamo cez hotel, môže nastať viac problémov.
– cituje portál Huffpost Chase Christiana, generálneho manažéra hotela 106 Jefferson v Hunstville v štáte Alabama.
Niekedy to znamená, že nemôžeme vrátiť peniaze za zrušenú noc, alebo hosť nedostane svoju vernostnú zľavu, alebo si tretia strana účtuje poplatok za oneskorenie pri niektorých zmenách na poslednú chvíľu.
![Image](/site/assets/files/161570/zoshua-colah-wokewfchqqm-unsplash.jpg)
Podľa Ivanny Gonzalesovej, manažérky hotela Kimpton Sufcomber v Miami, mnohí hostia až po svojom pobyte zistia, koľko služieb navyše mohli využiť. Či už ide o vankúše navyše, posteľnú bielizeň alebo prehliadky pamiatok, vždy sa podľa nej oplatí urobiť si prieskum a zistiť, aké vybavenie a doplnkové služby hotel ponúka. Ak ich poznáte vopred, môžete ich využiť oveľa lepšie.
Portál uvádza aj ďalší prípad, ktorý sa stal v holandskom hoteli.
– povedal Patrick van den Aakster, vedúci recepcie.
Mnohí cestovatelia robia chybu, keď si pri rezervácii hotelovej izby jednoducho zabudnú rezervovať ďalšie služby. Portál pripomína, že ak ich chcete využiť, mali by ste si ihneď s ubytovaním rezervovať aj služby hotelovej reštaurácie a wellness, ktoré sa rýchlo zapĺňajú. Ak chcete niektorú z týchto služieb využiť na mieste, prednosť dostanú tí, ktorí si ju rezervovali vopred.
![Image](/site/assets/files/161569/louis-hansel-wvop_q2bg_a-unsplash.jpg)
Hoci má drvivá väčšina hotelov pevne stanovený čas check-inu a check-outu, zvyknú sa od neho odchýliť len vo výnimočných prípadoch. Napriek tomu, ak prídete príliš skoro alebo príliš neskoro, oplatí sa o tom s hotelom vopred diskutovať. Okrem toho sú hotely oveľa flexibilnejšie, ak vopred poznajú presný čas vášho príchodu.
Personál hotela sa zvyčajne snaží, aby bol váš pobyt čo najpohodlnejší, preto je dôležité, aby ste im vždy dali vedieť, ak vám niečo nevyhovuje alebo ak máte nejaké dodatočné požiadavky.
– povedala Rachel Mylettová, hotelová asistentka.
Sledujte nás na našich sociálnych sieťach, aby vám neunikol ten najaktuálnejší obsah: pod názvom Drive Slovensko sme aj na TikToku , Instagrame , YouTube a Facebooku !