2024-10-10
Hľadáte lásku v Španielsku? Do obchodov sa dostáva zvláštny trend
V Španielsku sa nedávno objavil nový trend v zoznamovaní.
Zdá sa, že online zoznamovanie je už minulosťou, nezadaní chodia v stanovenom čase do supermarketu a pomocou rôznych kódovaných signálov si dávajú navzájom najavo, čo sa im páči. Preto by si mnohí cudzinci kúpili letenku do stredomorskej krajiny, len aby našli lásku v uličkách obchodu s potravinami ako v romantickom filme.
Mercadona má v Španielsku viac ako 1600 prevádzok. V rámci nového rande trendu musíte prísť do ktorejkoľvek z predajní tohto reťazca medzi 19:00 a 20:00 hodinou a svoj zámer stretnúť sa naznačiť vložením ananásu alebo šošovice do nákupného košíka, uvádza Matador Network.

Podobne ako na zoznamovacích podujatiach alebo na internete, aj tu existujú špecifické signály: obrátený ananás naznačuje, že chcete nezáväzný vzťah, zatiaľ čo šošovica hovorí okolitému svetu, že chcete dlhodobý, vážny vzťah. Keď sa s niekým zoznamujeme, stačí, keď doňho jemne vrazíme nákupným vozíkom, rovnako ako naopak môžeme vraziť do ľudí, ktorí sa nám páčia.
Podľa BBC sa o popularitu tohto trendu zaslúžila španielska herečka Vivy Lin, ktorá sa na sociálnych sieťach rozhodla vysvetliť podrobnosti o tomto spôsobe randenia. Podľa novín sa trend rýchlo vymkol spod kontroly, pričom v niektorých obchodoch Mercadona nastal obrovský chaos vrátane zásahu polície v Bilbau. Zamestnanci nie sú nadšení zvýšenou návštevnosťou a snažili sa pred 19:00 hodinou ukryť čo najviac ananásov. Okrem toho majú ďalšiu prácu s upratovaním po ľuďoch, ktorí sa chcú stretnúť s ľuďmi.
Sledujte nás na našich sociálnych sieťach, aby vám neunikol ten najaktuálnejší obsah: pod názvom Drive Slovensko sme aj na TikToku , Instagrame , YouTube a Facebooku !