Hľadáte lásku v Španielsku? Do obchodov sa dostáva zvláštny trend Hľadáte lásku v Španielsku? Do obchodov sa dostáva zvláštny trend
Foto: Shutterstock

2024-10-10

  • Drive
  • Drive-tip
  • Hľadáte lásku v Španielsku? Do obchodov sa dostáva zvláštny trend

Hľadáte lásku v Španielsku? Do obchodov sa dostáva zvláštny trend

V Španielsku sa nedávno objavil nový trend v zoznamovaní.

Zdá sa, že online zoznamovanie je už minulosťou, nezadaní chodia v stanovenom čase do supermarketu a pomocou rôznych kódovaných signálov si dávajú navzájom najavo, čo sa im páči. Preto by si mnohí cudzinci kúpili letenku do stredomorskej krajiny, len aby našli lásku v uličkách obchodu s potravinami ako v romantickom filme.

Mercadona má v Španielsku viac ako 1600 prevádzok. V rámci nového rande trendu musíte prísť do ktorejkoľvek z predajní tohto reťazca medzi 19:00 a 20:00 hodinou a svoj zámer stretnúť sa naznačiť vložením ananásu alebo šošovice do nákupného košíka, uvádza Matador Network.

Image
Foto: Shutterstock

Podobne ako na zoznamovacích podujatiach alebo na internete, aj tu existujú špecifické signály: obrátený ananás naznačuje, že chcete nezáväzný vzťah, zatiaľ čo šošovica hovorí okolitému svetu, že chcete dlhodobý, vážny vzťah. Keď sa s niekým zoznamujeme, stačí, keď doňho jemne vrazíme nákupným vozíkom, rovnako ako naopak môžeme vraziť do ľudí, ktorí sa nám páčia.

TikTok sa čoraz viac venuje aj novému trendu ananásov, ktorý podľa niektorých používateľov zásadne mení kultúru randenia v Španielsku.

Podľa BBC sa o popularitu tohto trendu zaslúžila španielska herečka Vivy Lin, ktorá sa na sociálnych sieťach rozhodla vysvetliť podrobnosti o tomto spôsobe randenia. Podľa novín sa trend rýchlo vymkol spod kontroly, pričom v niektorých obchodoch Mercadona nastal obrovský chaos vrátane zásahu polície v Bilbau. Zamestnanci nie sú nadšení zvýšenou návštevnosťou a snažili sa pred 19:00 hodinou ukryť čo najviac ananásov. Okrem toho majú ďalšiu prácu s upratovaním po ľuďoch, ktorí sa chcú stretnúť s ľuďmi.

Sledujte nás na našich sociálnych sieťach, aby vám neunikol ten najaktuálnejší obsah: pod názvom Drive Slovensko sme aj na TikToku , Instagrame , YouTube a Facebooku !