2024-02-06
Flixbusy oddnes už aj v Indii
Značka Flix je v doprave niečo ak McDonald’s. Nech už sú miestne služby akékoľvek, s touto značkou viete čo dostanete. A to sa cestovateľom môže veľmi hodiť – najmä ak sa chcete spoľahnúť, že autobus pôjde a vy si v ňom oddýchnete a nevystúpite „požutí“.
Flix je na trhu už 11 rokov a medzitým sa stala najväčšou sieťou diaľkových autobusov v Európe a neskôr rozšírila svoju pôsobnosť na globálnu úroveň vrátane USA (kde kúpila známu značkou Greyhound), Kanady, Brazílie a od októbra 2023 aj Čile. V roku 2022 dosiahol Flix najúspešnejší rok vo svojej histórii s globálnymi príjmami viac ako 1,5 miliardy eur a prepravou viac ako 60 miliónov cestujúcich. V Nemecku Flix ponúka aj nízkonákladové cestovanie vlakmi pod značkou Flixtrain.

Foto: Flixbus
India, s trhovou veľkosťou odhadovanou na 30 miliárd eur, predstavuje pre Flix obrovský potenciál. Spoločnosť plánuje využiť svoj overený obchodný model, ktorý zahŕňa partnerstvá s miestnymi prevádzkovateľmi a technologickú platformu, aby poskytla bezpečné, spoľahlivé a pohodlné služby. S ambíciou stať sa vedúcim poskytovateľom autobusových služieb v krajine, zaháji Flix prevádzku s pôsobivou sieťou spojení: autobusy vyrazia do 46 miest a budú mať 59 zastávok.
Žiaden autobus Flixu nesmie byť starší ako tri roky a zároveň je nonstop monitorovaný, aby sa predišlo prípadným nepríjemnostiam, alebo nepohode cestujúcich. A tak aj dobrodružní cestovatelia môžu nájsť svoj kus pohodlia a bezpečia počas presunov – nielen v Čile, Mexiku či Brazílii, ale aj v Indii – po Číne druhom najväčšom autobusovom trhu sveta.
Sledujte aj naše profily na sociálnych sieťach, aby ste neprišli o žiadne novinky:
Pod menom Drive Slovensko nás nájdete na TikToku, Instagrame, YouTube aj Facebooku.

Foto: Flixbus